„Eksplos“ serviso grupė, aptarnaujanti mūsų produktus, pasklidusius po visą pasaulį, į savo komandą ieško klientų aptarnavimo vadybininko/-ės.

Stovėsi „Eksplos“ priešakinėje linijoje palaikydamas/-a mūsų klientus. Būsi atsakingas/-a už technines konsultacijas: produkto naudojimo galimybių, integravimo, priežiūros ar gedimų šalinimo klausimais. Analizuosi klientų užklausas, padėsi rasti tinkamiausius sprendimus bendradarbiaudamas/-a su kolegomis inžinieriais. Kartu – turėsi unikalią galimybę geriau susipažinti su lazerių rinka ir mokytis iš šios srities ekspertų!

TAU PATIKĖSIME:

  • Užtikrinti operatyvų OEM klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ir kt. komunikacinėmis priemonėmis;
  • Teikti  klientams technines pirminio lygio  konsultacijas produkto naudojimo, integravimo, priežiūros, gedimų šalinimo bei diagnostikos klausimais;
  • Organizuoti OEM produktų ar jų mazgų siuntimą remontuoti į „Eksplą“, suteikti grįžtamąjį ryšį klientui;
  • Derinti remonto darbų apimtis bei terminus su klientu ir „Eksplos“ gamybos skyriumi;
  • Sudaryti ir administruoti OEM produktų aptarnavimo sutartis su klientais;
  • Valdyti OEM produktų atsarginių dalių pardavimus;
  • Valdyti ir palaikyti OEM atsarginių dalių sandėlį (dalių užsakymas, rotacija ir pan.).

TIKIMĖS, KAD TU:

  • Sėkmingai baigei inžinerinės krypties mokslus (fizika būtų didelis privalumas);
  • Gebi bendrauti su klientais, kad išsiaiškintum detales ir paaiškintum sprendimus;
  • Puikiai bendrauji ir rašai anglų kalba;
  • Gebi valdyti konfliktines situacijas, spręsti iškilusias problemas;
  • Turi klientų aptarnavimo patirties (aukštųjų technologijų ar inžinerinių produktų srityje būtų privalumas);
  • Esi techniškai smalsus/-i, domiesi technologijomis, greitai mokaisi;
  • Esi komunikabilus/-i, atsakingas/-a, organizuotas/-a, orientuotas/-a į rezultatą.

MES SIŪLOME:

  • Rinktis „Eksplą“ – vieną didelę komandą, kur sprendimus priimame greitai ir lanksčiai. Mūsų nevaržo griežta hierarchija. Į priekį mus veda ne titulai. Tiesiog mums patinka iššūkiai. Nesvarbu, koks neįprastas ar sudėtingas būtų uždavinys, mes pasiryžę dirbdami kartu ištirti, sukurti ir pagaminti;
  • Augti ir tobulėti bendradarbiaujančioje aplinkoje;
  • bazinį atlygį bruto nuo 2200 EUR (priklausomai nuo įgytų kompetencijų ir turimų įgūdžių bei patirties);
  • priedus, priklausančius nuo įmonės bei komandos rezultatų;
  • papildomas naudas: sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimus, sporto veiklas, šventes, socialinės gerovės paketą ir kt. mažus smagumus;
  • galimybę derinti darbo grafiką.

JEI NUSPRENDEI BŪTI TARP MŪSŲ: 

  • gyvenimo aprašymą siųsk: prisijunk@ekspla.com su tema „Klientų aptarnavimo vadybininkas/-ė“
  • kilus klausimų – skambink +370 5 264 9629