KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĖS/-O
editServiso grupė į savo gretas ieško KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĖS/-O (Customer Support Manager).
Stosi „Eksplos“ priešakinėje linijoje palaikydama/-as mūsų OEM klientus. Būsi atsakinga/-as už technines konsultacijas – produkto naudojimo, integravimo, priežiūros ar gedimų šalinimo klausimais. Analizuosi klientų užklausas ir padėsi rasti geriausius sprendimus bendradarbiaudama/-as su kolegomis inžinieriais.
Kartu turėsi unikalią galimybę geriau pažinti lazerių rinką ir mokytis iš šios srities ekspertų!!
TAU PATIKĖSIME:
- Užtikrinti operatyvų klientų (OEM ) aptarnavimą telefonu, el. paštu ar kitomis komunikacijos priemonėmis.
- Teikti technines pirminio lygio konsultacijas dėl produkto naudojimo, integravimo, priežiūros, gedimų šalinimo ir diagnostikos.
- Organizuoti produktų ar jų mazgų siuntimą remontui į „Eksplą“, teikti grįžtamąjį ryšį klientui.
- Derinti remonto darbų apimtis bei terminus su klientais ir „Eksplos“ gamybos skyriumi.
- Sudaryti ir administruoti produktų aptarnavimo sutartis;
- Valdyti atsarginių dalių pardavimus bei palaikyti jų sandėlį (užsakymas, rotacija ir pan.).
TIKIMĖS, KAD TU:
- Sėkmingai baigei inžinerinės krypties studijas (fizika – didelis privalumas).
- Puikiai bendrauji, esi orientuota/-as į klientą, gebi išsiaiškinti detales, suprasti klientų lūkesčius ir paaiškinti sprendimus.
- Gebi spręsti problemas, prisitaikyti prie kintančių aplinkybių ir veikti užtikrintai neapibrėžtoje aplinkoje.
- Veiki taktiškai ir etiškai, gebi palaikyti aukštus aptarnavimo standartus.
- Esi atsakinga/-as, organizuota/-as ir orientuota/-as į rezultatą.
- Gebi bendradarbiauti su komanda, aiškiai perduoti informaciją.
- Sklandžiai kalbi ir rašai anglų kalba.
- Esi techniškai smalsi/-us, domiesi technologijomis, greitai mokaisi.
MES SIŪLOME:
- Rinktis „Eksplą“ – vieną didelę komandą, kur sprendimus priimame greitai ir lanksčiai. Mūsų nevaržo griežta hierarchija. Į priekį mus veda ne titulai. Tiesiog mums patinka iššūkiai. Nesvarbu, koks neįprastas ar sudėtingas būtų uždavinys, mes pasiryžę dirbdami kartu ištirti, sukurti ir pagaminti.
- Prisidėti prie Lietuvą garsinančių lazerių vystymo: kartu tobulinti ateities technologijas, kurios formuoja mokslo, pramonės ir medicinos sritis.
- Aplinką, kur nuolatinė žinių plėtra yra kultūros dalis. Tam pasitelkiame 30-ies metų patirtį turinčius kolegas ir periodinius mokymus.
- Įdomų ir nemonotonišką darbą. Skatiname savarankiškumą, naujų idėjų iškėlimą ir įgyvendinimą.
- Bazinį atlygį bruto nuo 2200 EUR. Turintiems susijusios darbo patirties atlyginimas derinamas individualiai (~2400-2900 EUR).
- Priedus, priklausančius nuo įmonės bei komandos rezultatų.
- Papildomas naudas: sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimus, socialinės gerovės paketą, sporto veiklas, šventes ir kt. mažus smagumus.
- Galimybę derinti darbo grafiką, dirbant pilnu etatu.
JEI NUSPRENDEI BŪTI TARP MŪSŲ:
- Gyvenimo aprašymą siųsk: prisijunk@ekspla.com
- Su tema „Klientų aptarnavimo vadybininkė/-as“
comments
comments for this post are closed