Serviso grupė į savo gretas ieško KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĖS/-O (Customer Support Manager).

Stosi „Eksplos“ priešakinėje linijoje palaikydama/-as mūsų OEM klientus. Būsi atsakinga/-as už technines konsultacijas – produkto naudojimo, integravimo, priežiūros ar gedimų šalinimo klausimais. Analizuosi klientų užklausas ir padėsi rasti geriausius sprendimus bendradarbiaudama/-as su kolegomis inžinieriais.

Kartu turėsi unikalią galimybę geriau pažinti lazerių rinką ir mokytis iš šios srities ekspertų!!

TAU PATIKĖSIME:

  • Užtikrinti operatyvų klientų (OEM ) aptarnavimą telefonu, el. paštu ar kitomis komunikacijos priemonėmis.
  • Teikti technines pirminio lygio konsultacijas dėl produkto naudojimo, integravimo, priežiūros, gedimų šalinimo ir diagnostikos.
  • Organizuoti produktų ar jų mazgų siuntimą remontui į „Eksplą“, teikti grįžtamąjį ryšį klientui.
  • Derinti remonto darbų apimtis bei terminus su klientais ir „Eksplos“ gamybos skyriumi.
  • Sudaryti ir administruoti produktų aptarnavimo sutartis;
  • Valdyti atsarginių dalių pardavimus bei palaikyti jų sandėlį (užsakymas, rotacija ir pan.).

TIKIMĖS, KAD TU:

  • Sėkmingai baigei inžinerinės krypties studijas (fizika – didelis privalumas).
  • Puikiai bendrauji, esi orientuota/-as į klientą, gebi išsiaiškinti detales, suprasti klientų lūkesčius ir paaiškinti sprendimus.
  • Gebi spręsti problemas, prisitaikyti prie kintančių aplinkybių ir veikti užtikrintai neapibrėžtoje aplinkoje.
  • Veiki taktiškai ir etiškai, gebi palaikyti aukštus aptarnavimo standartus.
  • Esi atsakinga/-as, organizuota/-as ir orientuota/-as į rezultatą.
  • Gebi bendradarbiauti su komanda, aiškiai perduoti informaciją.
  • Sklandžiai kalbi ir rašai anglų kalba.
  • Esi techniškai smalsi/-us, domiesi technologijomis, greitai mokaisi.

MES SIŪLOME:

  • Rinktis „Eksplą“ – vieną didelę komandą, kur sprendimus priimame greitai ir lanksčiai. Mūsų nevaržo griežta hierarchija. Į priekį mus veda ne titulai. Tiesiog mums patinka iššūkiai. Nesvarbu, koks neįprastas ar sudėtingas būtų uždavinys, mes pasiryžę dirbdami kartu ištirti, sukurti ir pagaminti.
  • Prisidėti prie Lietuvą garsinančių lazerių vystymo: kartu tobulinti ateities technologijas, kurios formuoja mokslo, pramonės ir medicinos sritis.
  • Aplinką, kur nuolatinė žinių plėtra yra kultūros dalis. Tam pasitelkiame 30-ies metų patirtį turinčius kolegas ir periodinius mokymus.
  • Įdomų ir nemonotonišką darbą. Skatiname savarankiškumą, naujų idėjų iškėlimą ir įgyvendinimą.
  • Bazinį atlygį bruto nuo 2200 EUR. Turintiems susijusios darbo patirties atlyginimas derinamas individualiai (~2400-2900 EUR).
  • Priedus, priklausančius nuo įmonės bei komandos rezultatų.
  • Papildomas naudas: sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimus, socialinės gerovės paketą, sporto veiklas, šventes ir kt. mažus smagumus.
  • Galimybę derinti darbo grafiką, dirbant pilnu etatu.

JEI NUSPRENDEI BŪTI TARP MŪSŲ: 

  • Gyvenimo aprašymą siųsk: prisijunk@ekspla.com
  • Su tema „Klientų aptarnavimo vadybininkė/-as